vineri, 7 februarie 2014

Elmas la Festivalul Body, Mind & Spirit - 16 februarie, ora 12:00


Cu multă bucurie vreau să vă anunț că am fost invitată să dansez în cadrul Ediției a XII-a a Festivalului Body, Mind & Spirit, ce se va desfășura în perioada 14-16 februarie 2014, la Sala Palatului.

Festivalul Body, Mind and Spirit îmi este foarte drag nu doar pentru tematica lui atât de benefică pentru tot ce înseamnă dezvoltare personală, ci și pentru că într-un fel, el a fost unul dintre deschizătorii de drumuri pentru mine și una dintre primele ocazii de a performa într-un spațiu deschis, alături de un public curios.

Prin 2008-2009 am fost mândră să dansez la câteva ediții ale festivalului alături de trupa Celestial Bellydancers. Iar în 2011 Kamilla mi-a făcut bucuria de a mă invita să dansez alături de ea. Și am profitat de moment pentru a dansa 2 coregrafii învățate la Festivalul Nile Group din Cairo, Egipt de la 2 mari profesori egipteni, Tito Seif și Nesrin (asistenta binecunoscutului Mahmoud Reda, cel mai cunoscut dansator si coregraf din Egipt). Mai mult decât atât, am imortalizat momentele prin 2 filmări care se află acum pe YouTube.
Am să dau un link către filmarea care încă mai este momentan pe placul meu. De ce zic asta? Fiindcă de multe ori, uitându-mă la filmări vechi, observ evoluția și nu sunt satisfăcută de nivelul pe care îl aveam atunci. Cu toate acestea, este deosebit de motivant să te vezi și să știi că acum e un pic mai bine, dar că vrei din ce în ce mai bine :) 

http://www.youtube.com/watch?v=ZPkVUuSHjF0

În altă ordine de idei, m-am apucat de o nouă coregrafie, învățată tot de la maestrul Tito la Festivalul Heshk Beshk din Veneția. Este un baladi vesel, urmat de un pic de drum solo pe final. Coregrafia este ingenioasă și are un tempo setat pe Fast Forward. Îmi voi da silința să marchez toate accentele pe care și le-a dorit Tito în această coregrafi, deși nu-i ușor de făcut. ;) 

La Body, Mind & Spirit voi dansa pe 16 februarie, ora 12:00. Veți putea urmări coregrafia lui Tito și o coregrafie de dans clasic studiată cu Shereen, cunoscuta dansatoare din Cehia pe care o vom revedea anul acesta în aprilie. Sper să motivez îndeajuns de mult publicul, astfel încât să am doritoare de a participa pe final la o “scurtă lecție de dans oriental” acolo, la fața locului.

Programul este afișat aici:
http://www.bodymindspiritfestival.ro/prezentari/

Mai multe detalii pe pagina de Facebook a festivalului: https://www.facebook.com/bodymindspiritfestival.ro sau pe site-ul festivalului www.bodymindspiritfestival.ro

Vă aștept cu drag! Să aveți un week-end minunat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu