miercuri, 2 aprilie 2014

Invitatie la examen pentru cursantele Elmas Oriental Dance Studio



Dragele mele,

In primul rand vreau sa va multumesc din suflet pentru ca ati avut incredere in mine si m-ati urmat la cursurile Studioului de Dans Oriental Elmas, pe care le-am deschis in luna ianuarie. Fara voi nu ar fi fost posibil si pentru acest lucru va sunt foarte recunoscatoare.

Mai avem putin si vom incheia un modul intreg de 3 luni, pe parcursul caruia ati invatat o multime de lucruri frumoase, ati exersat lucruri pe care le stiati deja, v-ati insusit bazele dansului oriental si, nu in ultimul rand, ati inteles ca dansul oriental este mai mult decat tehnica si miscare, este traire, atitudine, bucurie, feminitate, incredere, armonie, echilibru si inca o mie si una de alte frumoase stari pe care ni le aduce.

Vreau sa va ofer calea pe care mi-as fi dorit si eu sa o urmez cand am inceput sa invat acest dans, dar nu am avut atatea resurse atunci. Imi doresc nu numai sa constientizati ca ati invatat ceva si ca ati ramas cu ceva in urma acestor cursuri de dans oriental, dar si sa va recompensez intr-un fel pentru constinciozitatea, seriozitatea, prezenta voastra la cursuri, si nu in ultimul rand, sa va determin sa mergeti mai departe, la un alt nivel de cunostinte.

Astfel s-a nascut ideea unui examen de dans oriental. Pentru acele constiincioase fete care au cel putin 2 luni de abonament, dupa 2 luni de practica (tehnica si combinatii) si 1 luna de coregrafie, va invit cu drag la examenul din data de 15 aprilie intre orele 18:30 si 21:30 la sala noastra de dans. Nu trebuie sa va simtiti ca la examenul de la scoala unde trebuie sa tremurati de frica, dimpotriva, imi doresc sa va simtiti bine si foarte constiente de ceea ce ati invatat cu mine. Atat grupa de incepatoare, cat si cea de incepatoare II sunt invitate sa participe impreuna la examen. Temele de examen le-ati primit individual pe email. 

La finalul acestui examen extenuant (care NU va dura 3 ore, ci mult mai putin) vom avea o mica petrecere in care tot ce imi doresc este sa va simtiti bine. Vom face poze, pe care le vom pune si pe Facebook, vom dansa si, asa cum imi place mie, veti avea parte si de cateva surprize din partea mea.

Eu va astept cu drag si spor si, daca aveti intrebari, va voi raspunde la acestea cu drag.
Elmas




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu