sâmbătă, 8 martie 2014

La Mulți Ani de ziua noastră! Ce am făcut în prima săptămână de primăvară?

În primul rând, vreau să le urez un La Mulți Ani din suflet tuturor femeilor care mă înconjoară, pe care le cunosc și pe care nu le cunosc, dar pe care aș dori să le cunosc...Îmi doresc să avem întotdeauna puterea de a ne conștientiza propria valoare, de a rămâne independente emoțional, de a ne detașa și petrece câteva clipe cu noi înșine, de a nu ne lăsa copleșite de: dezamăgiri la serviciu, decepții în relațiile cu bărbații de lângă noi, neîmpliniri și frustrări individuale. Odată ce am depășit acest stadiu, mulțumirea va veni de la sine. Acesta fiind un rezumat al concluziilor săptămânale la care am ajuns personal după ce am început un proces îndelung de terapie cu mine însămi :)

Ca să nu lungim vorba, o să povestesc ce s-a întâmplat săptămâna aceasta pe scurt. Spre bucuria elevelor Studioului de Dans Oriental Elmas, am susținut pentru prima oară un scurt curs de o oră în care le-am învățat să mânuiască bastonul. Spre ușurarea mea, am fost în total 5 persoane (cu tot cu instructor) și am avut destul loc în sală :) Și cum ritmul de Saidi îmi cam definește trăirile, am fost extrem de mulțumită când, la final, am observat că nu numai că nu au fost accidente majore, dar fetele chiar mânuiau bastonul cu o dexteritate de admirat. Bravo, fetelor, v-ați descurcat de minune! Jos pălăria! Și rezultatul ședinței foto de la final:


În seara ce a urmat am avut parte de cea mai frumoasă și fericită seară din anul acesta. Am organizat Petrecerea de Ziua Femeii în magicul decor al Casei Satya, întotdeauna susținătoare a comunității de dans oriental, unde ne-am adunat și am petrecut câteva ore cu muzică egipteană veselă și poftă de dans molipsitoare. Am fost atât de bucuroasă când am văzut toate fetele prezente în picioare, dansând, zâmbindu-și una celeilalte și celebrându-și feminitatea, simțindu-se libere, fericite și încrezătoare, și în contact cu propriul lor corp. Și astfel se adeverește încă o dată că dansul oriental este unul din puținele dansuri care ne activează în subconștient conexiunea profundă cu feminitatea, ne ajută să găsim un echilibru și o armonie interioară. Mai mult decât atât, am simțit că am contribuit într-un fel la construirea acestei atmosfere, rezonăm întotdeauna cu persoanele alături de care ne simțim cel mai bine. Și m-am simțit foarte bine să dansez pentru ele, cu ele, lângă ele. Sigur că da, mi-a făcut plăcere să particip și la o mini-sesiune foto ;)







Și am mai făcut ceva drăguț, ca de Ziua Femeii, de al cărui rezultat sunt foarte mulțumită. Există un site foarte drăguț de dezvoltare personală pe care vi-l recomand, www.aimee.ro. De Ziua Femeii, echipa Aimee.ro au realizat un clip despre feminitate în care am avut plăcerea să am un mic rol pe final. Micul articol cu tot cu clip îl găsiți aici: http://www.aimee.ro/dezvoltare-personala/mesaj-de-8-martie-de-la-femei-pentru-femei/.

Sau dacă vreți să urmăriți direct clipul, îl găsiți aici: http://www.youtube.com/watch?v=VScwYmiZ9Us. Eu apar la final, între minutul 02:00 și 02:17. Mulțumesc Aimee.ro pentru ocazia drăguță și mulțumesc Andreea Didiță pentru invitația de a lua parte la acest simpatic clip pentru femei!

Așa că, fetelor, bucurați-vă de fiecare clipă pe care o trăiți și fiți recunoscătoare pentru toate micile experiențe ale vieții voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu