duminică, 24 noiembrie 2013

Bine ați venit în lumea dansului oriental

Gândul de a-mi face un blog despre dansul oriental a răsărit de câteva luni în mintea mea, însă, cum "lenea e cucoană mare", îl voi începe cu o mică întârziere, în această ploioasă seară de duminică. Însă, mai bine mai târziu decât niciodată.

Și așa că, îmi autourez "Bun venit" și le urez și vizitatorilor "Bine ați venit în lumea mea, lumea dansului oriental".

Îmi doresc prin acest blog să împărtășesc cu toți iubitorii acestui dans și ai muzicii orientale autentice trăirile, sentimentele, bucuria pe care le am de fiecare dată când dansez. M-am regăsit în această formă de artă, simt că este modul meu de a mă elibera, de a mă exprima, de a fi feminină. Cele care sunt curioase să afle mai multe, vă aștept cu drag la cursuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu